Review en unboxing van de Logitech Rally Bar

Featured Video Play Icon

Deze week pakken we de splinternieuwe Logitech Rally Bar uit, sluiten hem aan en we testen een aantal functies. Maar eerst het uitpakken… Wat een pakket. Met ruim 7 kilogram is dit echt een zwaargewicht. Gelukkig maakt hij dat wat ons betreft meer dan waar! Lees hieronder onze ervaring of bekijk de video waarin onze telecomexpert Nils er meer over vertelt.

Ook deze alles-in-één vergaderoplossing van Logitech excelleert op vele fronten. Allereerst het design. Dit ziet er robuust, zakelijk en tegelijk stoer uit. Daarmee past deze videobar uitstekend in de middelgrote en grote vergaderruimtes bij jou op kantoor.

Indrukwekkende camera op de Rally Bar

De grote camera imponeert meteen. Zodra je de Rally Bar inschakelt, begint de calibratie van de camera waarbij deze de maximale reikwijdte van het beeld bepaalt. Bij het gebruik zie je de camera in de lens bewegen, maar beweegt ook de gemotoriseerde lens in zijn geheel. Hierdoor heeft de camera een maximaal bereik bij pannen, tilten en zoomen, zonder dat dit ten koste gaat van de beeldkwaliteit.

Eenvoudig aansluiten via USB

Net als bij de Logitech MeetUp is de verbinding met je PC of laptop een fluitje van een cent. Alle benodigde kabels worden namelijk standaard meegeleverd. Gebruik alleen de USB-kabel als je de camera, microfoon en speakers wilt gebruiken. Wil je ook het beeld van je computer projecteren op het scherm? Sluit dan ook de meegeleverde HDMI-kabel aan.

Slim ontwerp

Behalve de uitstraling van de Rally Bar, is ook de rest van het ontwerp erg slim. Zo zorgt Logitech ervoor dat de kabels altijd netjes buiten het zicht blijven. Dit doen ze met het slimme kabelmanagement systeem aan de achterzijde van de videobar. Schroef het kapje eenvoudig los, sluit de kabels aan, leid ze door de kabelgeleiders en sluit het kapje weer. Kind kan de was doen.

Wil je meer weten over dit product? Kijk dan even op de productpagina. Hier vind je alle technische specificaties. Wil je liever een persoonlijk advies? Neem dan contact op met onze expert Nils Drost.

In deze video bespraken we de ‘Logitech Rally Bar Graphite‘ met het SKU 960-001311